Stichting Fondsen van de KNNV

De Stichting Fondsen KNNV beheert de gelden uit giften en legaten.
Doel van de Stichting Fondsen is het financieel ondersteunen van alle geledingen van de KNNV en van KNNV-activiteiten.

De nadruk van de activiteiten van de Stichting Fondsen KNNV ligt op:

• het verlenen van subsidies voor publicaties van afdelingen en werkgroepen van de KNNV;
  • bijdragen aan bijeenkomsten op het gebied van natuurbeleving;
  • natuurstudie en natuurbescherming;
  • ondersteuning bij de aanschaf van noodzakelijke apparatuur (zoals microscopen).

Voor subsidiëring komen projecten in aanmerking die binnen de drie doelstellingen van de KNNV liggen.

Subsidie aanvragen

Wilt u een subsidie aanvragen, vul dan het aanvraagformulier in.

Lees ook:

ANBI-status

De Stichting Fondsen heeft, net als de KNNV, de ANBI-status. De stichting is dus erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling. Dit betekent dat u uw gift aan de Stichting Fondsen (en aan de KNNV) kunt aftrekken bij de aangifte van de inkomstenbelasting en dat legaten zijn vrijgesteld van successierechten. Bekijk onze kerngegevens.

Doe een gift

Doe een gift aan de Stichting Fondsen van de KNNV.
Dit kan via rekening NL19 ABNA0498 3289 88 t.n.v. Stichting Fondsen van de KNNV, te Driebergen-Rijsenburg

Meer weten?

Bekijk de presentatie over de stichting:

Heeft u nog vragen of wilt u een gesprek met de Stichting Fondsen KNNV? Neem dan contact op met de secretaris:

Stichting Fondsen van de KNNV
Secretaris – vacant