Naar een natuurrijke tuin

Aan de Stichting Uitgeverij van de KNNV is een bijdrage toegekend voor de totstandkoming van een boekwerk met de titel  “Naar een natuurrijke tuin”.  In deze uitgebreide uitgave wordt onder andere aandacht geschonken aan  de vraag hoe een natuurlijke kringloop in de tuin en daarnaast hoe een natuurlijke onderhoudsvriendelijke ecologische tuin er uit ziet. Verder wordt ingegaan op de bewustwording dat wij mensen deel uitmaken van de biodiversiteit en daardoor voor ons voortbestaan afhankelijk zijn van een goed ecologisch evenwicht tussen alle organismen. Als inspiratie behandelt het boek onder andere de leefregels uit de natuur. Ook worden  handvatten gegeven om zelf oplossingen te creëren die functioneren als de natuur.
Het boekwerk is inmiddels voltooid en kan worden besteld bij de Stichting Uitgeverij.