Dien subsidieaanvragen via deze website nog gewoon in via het aanvraagformulier!

De Stichting Fondsen van de KNNV is op 31 december 2023 statutair ontbonden door het niet meer kunnen voldoen aan het volgens de statuten vereiste aantal bestuursleden. De stichting zal worden opgevolgd door de landelijke Commissie Fondsen die de taken van de voormalige stichting overneemt onder verantwoordelijkheid van het landelijk bestuur van de KNNV. Inmiddels zijn de financiële middelen van de voormalige stichting als bestemmingsreserves “voormalige Stichting Fondsen” en “Van der Wijkfonds” ten behoeve van het financieel ondersteunen van bryologisch en lichenologisch onderzoek ter beschikking gesteld aan de landelijke KNNV. Voor wat betreft de toewijzing van subsidiebijdragen verandert er, behalve de naam en een gewijzigd banknummer, dus eigenlijk niets.
Zo lang de nieuwe commissie nog niet operationeel is kunnen subsidieaanvragen nog gewoon middels het gebruikelijke aanvraagformulier op deze website worden ingediend. Deze aanvragen worden dan, eveneens zoals gebruikelijk, behandeld.